Join a welcoming family and help out with childcare in Reggio Calabria, Italy

Country

Italia

27 “me gusta”


  • rating

    Evaluación del anfitrión

  • feedbacks

    Comentarios

    -

  • last activity

    Última actividad

    25/08/2020

 
  2020 

 Estancia mínima:  1 mes o más

J
F
M
A
M
J
J
A
S
O
N
D
  • Descripción

    Descripción

    We are a couple with a 19 month old baby girl and we are looking for an au pair native English speaker who lives with us. We live in a beautiful house facing the sea where a room and a bathroom are available for the girl. Our little girl does not require a demanding job because she is a sunny little girl, of good character, cheerful and sociable with whom it is a pleasure to spend time. In the morning he attends a nursery and the girl would then be free. The au pair could learn the Italian language because the mother is a teacher and could also learn surfing, kite surfing and windsurfing because the father is passionate about these sports and a member of a club. Our family is very welcoming, the girl would feel at home, she would always eat good food because her mother is an excellent cook and would often go to the sea and to the gym.

    Siamo una coppia con una bambina di 19 mesi e stiamo cercando una ragazza alla pari madrelingua inglese che viva con noi. Viviamo in una bella casa di fronte al mare dove è disponibile una camera e un bagno per la ragazza. La nostra bambina non richiede un lavoro impegnativo perché è una bimba solare, di buon carattere, allegra e socievole con la quale è un piacere trascorrere del tempo. La mattina frequenta un nido e la ragazza sarebbe quindi libera.
    La au pair potrebbe imparare la lingua italiana perché la mamma è una docente e potrebbe imparare anche surf, kite surf e windsurf perché il papà è appassionato a questi sport e socio di un club. La nostra famiglia è molto accogliente, la ragazza si sentirebbe a casa propria, mangerebbe sempre buon cibo perché la mamma è una ottima cuoca e andrebbe spesso al mare e in palestra.

  • Tipos de ayuda y oportunidades de aprendizaje

    Tipos de ayuda y oportunidades de aprendizaje

    Cuidado de niños y juegos creativos
    Práctica de idiomas

  • Intercambio cultural y oportunidades de aprendizaje

    Intercambio cultural y oportunidades de aprendizaje

    The girl could benefit from this cultural exchange because she could learn new habits and uses, a new language, new sports and possible basic dental care offered by the child's father. She could get to know two cities.

    La ragazza potrebbe trarre beneficio da questo scambio culturale perché potrebbe imparare nuove abitudini e usi, una nuova lingua, nuovi sport ed eventuali cure dentistiche di base offerte dal papà della bambina. Potrebbe conoscere due città.

  • Ayuda

    Ayuda

    The girl should speak in English to the child. We have ladies who clean the house, so the girl should not do cleaning, but simply collaborate in daily hygiene and always keep her things in order and even those of the child. Often we go to our house in Milan, the au pair could visit Milan with us.

    La ragazza dovrebbe parlare in inglese alla bambina. Abbiamo delle signore che puliscono casa, la ragazza quindi non dovrebbe fare pulizie, ma semplicemente collaborare nella igiene quotidiana e mantenere sempre le proprie cose in ordine e anche quelle della bambina. Spesso andiamo nella nostra casa di Milano, la au pair potrebbe visitare Milano con noi.

  • Idiomas hablados

    English: Fluido
    Italian: Fluido

  • Alojamiento

    Alojamiento

    Large sea view apartment, own bedroom and bathroom. House close to shops, gyms and services.

    Grande appartamento vista mare, propria camera e bagno. Casa vicina a negozi, palestre e servizi.

  • Algo más...

    Algo más...

    In the free time the au pair could attend a gym, play sports on the sea, attend a language course. Sicily is very close and the girl could spend a few days also in Sicily and Milan. The buses are under the house, but everything is within walking distance. The mother is free and can also accompany the girl in the car.

    Nel tempo libero la au pair potrebbe frequentare una palestra, fare sport sul mare, frequentare un corso di lingua. La Sicilia è vicinissima e la ragazza potrebbe trascorrere alcuni giorni anche in Sicilia e a Milano. I bus sono sotto casa, ma tutto è raggiungibile a piedi. La mamma è libera e può accompagnare anche in macchina la ragazza.

  • Un poco más de información

    Un poco más de información

    • Acceso a Internet

    • Acceso a Internet limitado

      Acceso a Internet limitado

    • Tenemos animales

    • Somos fumadores

    • Puede alojar familias

  • ¿Cuántos voluntarios puedes hospedar?

    ¿Cuántos voluntarios puedes hospedar?

    Uno

  • ...

    Horas esperadas

    Maximum 4-5 hours a day, 5 days a week

Número de referencia de anfitrión: 172977674753